Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích ; jak psát tiskovou zprávu ; jak pořádat tiskovou konferenci ; jak dělat PR na internetu ; chyby při komunikaci s médii ; pro malé firmy i velké společnosti /
Autor: Pospíšil, Pavel
Vydáno: (2002)
Marketing a komunikace : Časopis České marketingové společnosti a České společnosti pro propagaci a public relations - MOSPRA /
Uloženo v:
Médium: | Časopis |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha : Brno ; Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA
Česká marketingová společnost,
1995- ;
|
Témata: | |
On-line přístup: |
http:// |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích ; jak psát tiskovou zprávu ; jak pořádat tiskovou konferenci ; jak dělat PR na internetu ; chyby při komunikaci s médii ; pro malé firmy i velké společnosti /
Autor: Pospíšil, Pavel
Vydáno: (2002) -
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace /
Autor: Osvaldová, Barbora 1950-
Vydáno: (2007) -
Marketingová komunikace : distanční studijní opora /
Autor: Janečková, Lidmila
Vydáno: (2005) -
Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích /
Autor: Janouch, Viktor
Vydáno: (2010) -
Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci /
Autor: Šindler, Petr
Vydáno: (2003)