Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy /

Hlavní autor: Kotler, Philip 1931-
Další autoři: Medek, Pavel, 1952-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Management Press, 2000
Vydání: Vyd. 1
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01044nam a2200301 i 4500
001 349
005 20230304232640.0
008 180725s2000####xr 0 dcze##
020 |a 8072610104  |c 320,00 Kč 
040 |a KAG001  |b cze  |c    |d    |e AACR2 
041 0 |a cze  |h eng 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |2 Konspekt 
080 |a 339.138/.14  |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993 
100 1 |a Kotler, Philip  |4 aut  |d 1931-  |0 jn20011018131  |9 6080 
245 1 0 |a Marketing podle Kotlera :  |b jak vytvářet a ovládnout nové trhy /  |c Philip Kotler ; [z anglického orignálu ... přeložil Pavel Medek] 
250 |a Vyd. 1 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2000 
300 |a 258 s 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
653 1 |a marketing 
692 |a jar  |j mie 
700 1 2 |4 trl  |a Medek, Pavel,  |d 1952-  |0 jk01081028  |9 6554 
910 |b N 339.1  |a KAG001 
974 |f Knihy 
999 |d 349 
993 |0 0  |1 258000064473  |4 0  |6 N  |7 0  |9 440  |a 236.80  |b 0  |c 64473/KI  |d 2000-11-02  |e 5  |f KI  |g N 339.1  |h 236.80  |l KI  |r 2023-03-04  |t 5  |w 2023-03-04  |y KN