Moderní marketingový výzkum : nové trendy ; kvantitativní a kvalitativní metody a techniky ; průběh a organizace ; aplikace v praxi ; přínosy a možnosti /

Hlavní autor: Kozel, Roman
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2006
Vydání: 1. vyd
Edice: Expert
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Karviná-Mizerov odd. naučné literatury

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
258000102685 102685/KI N 658.8 (neuvedeno) Dostupné 14x