Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /

Další autoři: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: 1. vyd
Edice: Expert
Témata:
Konspekt: 366
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01448nam a2200325 4500
001 75047
003 CZ-KrvRK
005 20230305013118.0
008 110404s2011####xr#####e############cze##
020 |a 9788024735283  |c 398,00 Kč 
040 |a KAG001  |b cze  |c    |d    |e AACR2 
041 0 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |9 18  |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele 
080 |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993  |a 366.1 
080 |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993  |a 658.7 
080 |2 MAKS v 1.1, NKP ČR, 1993  |a 64.033 
245 1 0 |a Chování zákazníka :  |b jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv  
250 |a 1. vyd 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2011 
300 |a 356 s. : il 
490 0 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
653 0 |a spotřebitel  |a zákazník  |a osobnost člověka  |a neuromarketing  |a nakupování  |a nákupní zvyklosti  |a nákupní chování  |a spotřební chování  |a reklama  |a výrobky  |a služby  |a image produktu  |a značka  |a hodnota značek  |a obal  |a funkce obalu  |a životní prostředí  |a ekologické obaly  |a cena  |a typologie spotřebitele  |a typy spotřebitelů  |a sebeobrana spotřebitele  |a hypermarkety 
692 |a sur 
700 1 |4 aut  |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-  |0 jk01151219 
910 |a KAG001  |b N 366 
974 |f Knihy 
999 |d 75047 
993 |0 0  |1 500000127256  |4 0  |6 N  |7 0  |9 174269  |a 286.56  |b 0  |c 127256/KF  |d 2011-04-11  |e 2  |f KF  |g N 366  |h 286.56  |l KF  |r 2023-03-05  |t 5  |w 2023-03-05  |y KN